יום שלישי, 26 בנובמבר 2013

משהו שקרה לי בילדות בחנוכה

אני רוצה לספר לכם על חוויה שחוויתי בחג חנוכה בילדות.
כשהייתי בן 5 למדתי בגן ריקוד למסיבת חנוכה,הריקוד נקרא: "ריקוד הסביבונים".
כשסיימתי את הגן נסענו לסבתא רבה הנקראת:"אלישבע".
סבתא אלישבע הייתה מאושפזת בבית החולים שברעננה.
כשהגנו לבית החולים שברעננה פגשנו אותה ולקחנו אותה לגינה של בית החולים.           
בגינה אי שאלה אותי:"מה עשית היום"? עניתי לה:"למדתי היום בגן ריקוד. רוצה לראות"?ענתה "בשמחה".
ואז הסתובבתי   הסתובבתי  הסתובבתי...{רקדתי את ריקוד שלמדתי בגן}.
ונפלתי על חומה מבטון ופתחתי את הסנטר.
ירד לי דם ורצנו לאותו בשביל לנסוע לבית חולים אחר שמתפל בפצעים. פחדתי וכאב לי.
השכיבו אותי על מיטה ושם הדביקו לי את הסנטר בחומר סגול.
הביאו לי שני בלוני יד כי חילקו את ההדבקה לשני חלקים.{גם הייתי גיבור}.
ובסוף חזרתי הביתה באושר רב.                        

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה